Förvånad

Åh vad jag älskar mina stövlar! Jag har haft dom i många månader, dom var väl använda när jag fick dom och endast en knapp var sönder! Köpte den gamla modellen och dom har hållt riktigt bra! 
Det var en gång dragkedjan slutade fungera, men det var bara att dre ner den så har den fungerat i en månad till. Nu har en knapp lossnat, men sätter man din den håller det många ridpass innan man får sätta dit den igen.
Jag har hört mycket att dom , särkillt den gamla modellen ska vara riktigt dålig. Jag tycker verkligen inte det och är nästan helt inne på att köpa ett par till, isåfall bruna. Gillar dom verkligen supermycket!
Fungerar utmärkt som slit och slängstövlar som jag har dom till ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0