Bamba igår

Red markarbete på volten och jag var endast på översta volten då det blev så. Låång framskrittning och la ribban lite högre än valnigt då jag lagt latsidan till på markarbetet nu ett tag. Gjorde fram och bakdelsvändningar och mycket volter i volten. Ibland tog hon inte ytterskänklen så det var lite tjafs där! I traven var det mest jogg och joggade henne länge. Satt ner mesta delen. Hon gick emot innerhanden mycket så då var det mycket volter och jobb att få loss henne där. Galopperade henne sedan i mellangalopp den mesta delen, samma här som i traven att hon gick emot innerhanden men i slutet var hon så gaaalet fin i galoppen så jag gav mig där. NÖJD TJEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0