Bamba 3'e september

Tog faktiskt på mig sporrar idag, sa till mig själv att jag tar av dom om det känns fel. Men så fel jag hade!  Jag nådde runt henne hela tiden och det var inte alls mycket tjafs utan jag kunde rida mjukt, snällt och med mycket mindre hjälper än förra gången. I skritten gjorde jag mycket volter och flyttningar. Härlig känsla med positiv ponny. Traven var hon ganska loj i början och men sedan tog hon för sig bättre och det blev lite mer power i henne! 
Galopperade sedan henne framåt ganska rejält och drog på några långsidor så det inte bara ''bromsen'' är på hela tiden. Sedan gjorde jag lite byten, volter och övergångar. Superfin var hon och jag var riktigt nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0