Bamba 30'e september

Red i paddocken med gummisnodden på och hon var verkligen superfin. Tränade lite från programmet och sedan lite galoppfattningar och lite annat. 
Hon är verkligen ruskigt fin när hon väl går rätt, hon kan om hon vill. Stort + till traven där hon verkligen var ovanligt fin. Inte så på och det steget hon hade ibland ♥ När jag galopperade började hon bli lite trött och galoppen blev ganska flack och hon mest bara sprang, jobbade lite och bitvis var det mycket bättre. 
Jag kan inte sluta tänka på hur hon var när jag började rida henne, haha! Jättestark och bara sprang. Kunde verkligen inte galoppera samlat och huvudet var rakt upp nästan hela tiden. Nu går hon helt okej och kan galoppera samlat, synd att jag inte hade film för det är verkligen hur stor skillnad som helst ;)
 
Och jag har fortfarande inga nya bilder, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0