Bamba 12'e september

Red i paddocken idag, markarbete. 
Skrittade fram ute på asfalt och när jag kom in i paddocken skrittade jag henne ganska länge och tänkte mycket på vad vi gjorde på träningen och vad jag skulle tänka på. Fungerade super, Bamba var ganska fin i sidorna och i munnen. 
Travade henne sedan, inte jättemycket men lite lagom så. Gjorde mycket volter och övergångar, även lite skänkelvikningar. Gjorde något galet fina ökningar, hon bara flög fram! Inte Bamba-style så blev ganska paff ;)
 
Sedan över till det jag skulle jobba på mest idag - galoppen. Började först med lite tempoväxlingar och volter. Hon blev trött ganska snabbt så fick rida mycket med med benen än vad jag brukar. Sedan blev det lite galoppfattningar och jag är verkligen supernöjd!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0