-

Tänkte säga att jag inte hinner updatera så mycket på vardagarna, dels för skolan och sedan för jag har en del efter skolan också. Skolan börjar 8 och jag är hemma lite innan tre, pluggar och sedan åker jag vanligtvis till stallet och rider oftast två, ibland tre och alla står i olika stall. Det tar tid men jag är på tre ställen och då blir det så. Mest rider jag Bamba och Jaffa. Trivs jättebra med det. 
Sedan på helgerna försöker jag vara med kompisar så gott som det går och göra andra saker, även någon gång ibland på vardagen tar jag ''ledigt''. Då är jag oftast helt död och orkar inte göra något. Hoppas ni förstår, men jag ska verkligen försöka updatera bättre, jobbigt med ena dagen inga inlägg och andra fem. Ska även försöka skriva lite mer längre inlägg, om jag kommer på då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0