Visste ni?

  • När jag var liten var jag hur rädd som helt för att hoppa tex. skulle tävla OS i dressyr lixom ;) Dock var jag bättre på att rida markarbete osv. Sen vände det, hoppningen var värsta grejen. Åh älskade det! Hoppade allt, inte ett digg rädd. Sedan förförra sommaren skadade jag ju mig och då var jag rädd igen. Nu är jag tillbaka igen, haha!
  • Jag gillar högresta hästar. Alltså dom som har huvudet ganska högt och inte är så långa och låga. Men både Bamba och Jaffa är det.. Men älskar dom lika mycket endå ♥
  • Jag har kommit in i en ''köpa-hästsaker-svacka'' nu IGEN.. 
  • När jag är själv i stallet och har gott om tid på mig borstar jag alltid extra länge, myser osv. Vet inte varför, men bara blir så. Bamba brukar ju endå ta sin tid, särskillt innan hon blev rakad. Alltid skitig ;)
  • JAG BER TILL GUD ATT JAG KOMMER IN PÅ PLÖNNINGEGYMNASIET!! 
Det var väll allt tror jag!
Nämen Heey, bilder kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0