Ridbyxor

Tänkte ta och spara ihop till ett par ridbyxor från hööks, helskodda röda för 600 + spänn. Känner inte alls för det, när jag gick på Ullared igår så kikade jag lite efter röda eftersom det skulle vara kul att ha något som inte bara är svart, brunt eller blått. Så provade domma då. Måste säga att dom var sjukt bekväma, för 200 spänn bara. Vet inte alls hur kvalitén är, hoppas på det bästa. Först när jag kände på skoningen var den lite åt det plastiga hållet. Jag har aldrig haft det innan så trodde dom skulle skava och sådär men man kände knappt av det. Riktigt bra, ska rida i dom idag och se. 
Vad tycker ni?
Gillar ni Gekås ridbyxor?

Hööks ridbyxor, har ingen bild på mina än. 

Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Jag har precis köpt sånna ridbyxor från hööks, de e jättebra!! Så jäkla sköna känns nästan som ett par taights;) bäst! Jag gilla int gekos byxor, tycker de är rätt dålig kvalitet och alla ha typ de byxorna då men priserna e bra!;)

2012-10-23 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0