Motivation

Tycker jag har hållt bloggen på en helt okej nivå nu dom senaste veckorna. Innan var det ganska mycket av och på pga att jag mådde dåligt och hade ganska mycket i skolan, mycket häst och mycket av allt. Nu vet jag hur mycket jag klarar, när jag ska göra vad och hur jag ska göra. På det senaste har jag planerat mycket bättre, både med hästar, kompisar, skolan och allt annat. Allt är inte sista dagen och allt blir inte ihopkokat lixom. 
Känner att motivationen är på topp just nu med allt. Det finns såklart alltid småsaker som kunde varit bättre, men överlag så är allt super! 
Känner mig inte helt depp inför vintern, har äntligen ridhuskort, kan åka dit när jag vill och såklart när det är ledigt. Ska verkligen utnytja det nu tills årsskiftet, då det tar slut. Jaffa ska jag försöka ta dit någon gång och Bamba också någon gång i veckan. Ska bli så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0