Känns..

Det känns ganska bra nu, både med hästar, kompisar, skolan och allt vad som nu skall göras. Skolan sköter jag bra, som jag ska. Ska dock försöka höja mig lite, tycker jag har gjort det faktiskt. Annars har jag ett gäng helt awesome kompisar, älskar er! Ni ställer upp, orkar med mig och orkar leva med mig. Saknar vissa, men vi får träffas snart!
Jaffa går så otroligt bra nu. Kommer ihåg första gången jag red markarbete på henne, hade verkligen inget att säga till om. Kunde varken sitta ner i traven eller galoppen, ingen form över huvudtaget! Nu går hon okej, jag kan sitta ner och jag har hittat otroligt många knappar. Både i ridningen och i hanteringen. Gillar verkligen henne, hon är en sådan häst jag aldrig trodde jag skulle rida, fortsätta rida eller ens vilja ha. Nu efter ett tag är det en häst som jag älskar, haha! ♥
Ursäkta dåliga bilder, men dom enda jag har på datan!

Bamba och jag är verkligen i en svacka just nu. Ingenting stämmer, verkligen inte. Hoppas det vänder snart för hon var helt underbar att rida innan. Allt bara klickade, mer och mer och vi lärde känna varandra så galet mycket och alla galna turer som vi haft tillsammans, åhh! ♥
Kanske borde jag bara rida ut ett tag för att hon ska bara få ha kul och komma ifrån det jobbiga ett tag så hon kanske kan hitta lite mer motivation? Eller ska man bara fortsätta rida henne tills det kanske en dag lossnar? Eller är det något hon inte gillar med ridhus? Finns så mycket det kan vara, men så svårt att veta. Vi får se, ska rida ut imorgon.. 
Fina ponny ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0