Jaffa 4'e september

Skrittade först ut en runda på ca. 15 min gick sedan in till paddocken där jag lagt fram lite bommar och lite sockerbitar. I början hade jag inte något spö så fick rida till stallet och hämta det. Gick helt klart bättre med det, jobbade ganska mycket i galoppen idag och hon var verkligen superfin och tog jättebra stöd på bettet och jobbade igenom sig ordentligt. Inte så jättestel i sidorna vilket bara är positivt! :)
Sedan jobbade jag på bommarna, vet inte hur jag ska lägga henne för att galoppera över bommarna inte bara klampa över. Hon jobbar inte för fem öre över sockerbitarna, vill att ryggen ska komma mer!
Men annars har jag inget mer att klaga på än att det är jag som behövs tränas nu, haha! ;)
Förövrigt har jag blivit sjuk och sjunger med min röst som är superhes, undra hur det låter haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0