Jaffa 14'e oktober

Red i kronoskogen i regnet. Red på grusplanen, ni får kolla på filmerna nedan. 
Lite bus och lite roligt, men på filmen så drog hon med hela mig, haha så söt. Trodde jag skulle dö av skratt! Men hon höll på så en del sen och jag vill inte tillåta henne att göra så eftersom tillslut kommer hon göra så hela tiden så några gånger sa jag till henne och då slutade hon. 
Vissa stunder var som verkligen hur fin som helst och andra så var hon bara emot handen. Red inte alls bra idag heller utan var lite slarvig på vissa håll ;)
Annars är jag faktiskt nöjd, hon var lika pigg och framåt som igår. Hoppas det håller i sig för hon är mycket roligare och rida då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0