Dagens planer

Idag blir det att rida två hästar och även fixa lite andra saker eftersom skolan börjar imorgon.. 
Bamba ska jag ta mig tid att rida ett ordentligt markarbetspass. Verkligen rida igenom henne i traven och ta mig tid och inte blir sur osv. för att det går som jag inte vill. Jobba mycket med övergångar, volter och flytta henne för skänklen. Alltså göra sådana grundläggande saker som är så otroligt viktigt. 
Jaffa ska ut i skogen och lulla, funderar på att antingen rida över till kronoskogen eller rida en annan runda. Beror på om det regnar osv. Skritta ut allt och galoppera ut musklerna lite ;) Kan ju alltid behövas!
Förövrigt ska jag försöka updatera lite under dagen!
Btw, släng gärna in någon kommentar, skulle vara snällt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0