Bamba 7'e oktober

Hoppade idag, är inte alls nöjd. Jag och Felicia pratade lite om det, att jag blir nervös och sätter högre press på mig än vad jag igentligen kan. På något sätt blir jag nervös. Jag rider som bäst när jag är själv, med musik och har tid på mig. Det gör inget om någon kollar i smyg, bara jag inte vet om det lixom, haha!
Men annars låg hindrena på max 70, kom fel nästan hela tiden. Nu har hon börjat hoppa av alldeles förtidigt, innan tog hon alltid ett litet extra-språng. Har jobbat på det att hon inte ska ta det extra, men nu när hon gör det blir jag helt paff haha!
I början bockade hon och höll på, men ju längre in i ridpasset slutade hon. Men annars är jag nöjd, hon ställer upp och står ut med alla mina misstag. Såklart känns det bättre nu när jag känner henne mer, hon visar utveckling hela tiden! :)
Måste ursäkta att det inte blev bilder, för det första glömde jag kameran och för det andra har det regnat mycket del av tiden, sörry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0