Bamba 26'e oktober

Red i paddocken, ganska hårt blev det idag också. Travade henne länge och hon var så galet fin. Hon arbetade på riktigt bra! Satt ner typ runt 5 min. Bara för att träna och det är en del att jobba på haha ;) Men en månad kvar till KM så vi fixar detta, jag och Bamba ♥
Annars har jag inte så mycket att säga om traven förutom att det verkligen gick långt över förväntan idag! I galoppen var hon också så sjukt galet fin. Hon kan svänga nu, riktigt bra. Vänta bara tills hon kommer ut på tävlingsbanorna ;) Det enda är bara att få kontroll direkt efter hindret. Men hoppade inte idag. I slutet blev hon trött och väldigt stark och sprang iväg, men blev bättre och gav mig sedan. Gjorde små, små volter idag, såklart tyckte hon det var jobbigt men hon höll galoppen, hur nöjd som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0