Veckan

Måndag - Ska vara i skolan mellan 8 på morgonen till kvällen, sen direkt efter bär det av till Twice och hjälpa Olivia på träningen! Hoppas verkligen jag hinner. Men det blir inte tid för något annat utan ja.
Tisdag - Ska jobba gärnet med slöjduppgiften, ska minst hinna halvvägs! Frida, har du lust att vara? ;)
Onsdag - Ska prata med Olivia om jag kan ta en lugn tur med Twice i skogen och lulla lite. Ska även göra klart slöjden.
Torsdag- Ska fråga Olivia om jag kan ta Twice idag. Hoppas det, sen ska jag bara ta det lungt och göra lite läxor! Skönt med provfri vecka! Ska även ha utvecklingssamtal idag!
Fredag - Sks fråga Olivia om jag kan ta Twice, får se lite. Sen ska jag bara slappa lite och så :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0