Vart vill jag komma med min ridning?

Tävling är faktiskt inte mitt största intresse just nu. Såklart lockar det väldigt mycket och såklart vill jag, men jag är långt ifrån tävling nu. Jag vill faktiskt bara täna mig själv nu en massa. Jag vill rida mycket bättre än vad jag gör nu. Jag vill ha en bättre sits, bättre och stadigare hand, vara nogare med att hålla om hästen med benen och inte bara i handen. Jag vill rida mycket mer med sätet och bättra min sits x1000.
Jag måste säga det, Olivia (Twice's fodervärd) är grym! Hon låter mig göra mycket och vågar lägga ansvaret på mig, det känns så skönt att man får vara själv i stallet, man får rida själv, man får göra mer saker. Jag kanske till och med ska få börja träna med Twice. Sen kan jag lita på Olivia och jag hoppas hon kan göra detsamma med mig!
Lånad bild från Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0