Twice 4/3

Provred ju henne.
Hon var lite pigg på gröten när jag skulle in med henne, men hon var ändå snäll. Gick lite i sitt egna tempo lite lixom. Hon var jättesnäll och gosig att borsta och ta hand om, litade på henne direkt! Sen är jag ju världens klumpigaste människa när man ska hoppa upp, men det gick bra ;)
Skrittade fram, hon var snäll och fin. Det var verkligen skillnad på henne och Gallant! Hon kändes verkligen välriden och jättefin i skritten. Jag är ju då ganska liten och orkar inte hålla om till 100% men annars var hon super! Travade henne ett tag, böjde lite utåt och inåt, flyttade lite och gjorde voltbyten och sådana enkla saker. Hon hade en mjuk och luftig trav, om man ska säga så. Sen gjorde jag lite halter och sånt så hon verkligen var med på noterna! Satt inte ner något då jag verkligen måste träna min sits + att jag inte vill visa min dåliga sida första gången :)
Sen fattade jag galopp, my god vilken go' galopp hon hadde! Bara satt och njöt, höll ett jättebra tempo och kunde verkligen samla henne jättemycket och samma sak framåt! Det var ingen mesig galopp, det var endå tempo.
Jag är verkligen fast, och skulle inte tackat nej till henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0