Tiden räcker inte till

- ska börja hjälpa till med Twice ännu mer nu! Det är jag jätteglad för, hon är verkligen min typ av häst, jag gillar henne jättemycket!
- skolan, betygen ska höjas för jag SKA in på plönninge!
- andra vardagssysslor ska skötas och jag ska må bra också.
- det har blivit SÅHÄR mycket bättre i skolan nu! Det är verkligen inte jobbigt att gå till skolan och det känns som man alltid har någon att va med också, sen har man ju världen bästa kille <3
Bloggen kommer inte läggas i förstahan utan lite nedanför, dels har jag inte motivation, den tar ganska mycket tid, särskillt om man vill ha den väl uppdaterad vilket jag vill ha :) men hoppas ni förstår!
( på bilden, en söt frida med min blivande tröja på ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0