Skolan - prio ett!

Nu när man inte har någon häst längre, har man tid till något annat också. Jag tycker det kommer bli riktigt tråkgt och inte åka till stallet varje dag :(
Men nu ska jag verkligen satsa på skolan mer, vill höja betygen. Mitt mål är att minst ha ett A när jag slutar 9'an och bara ha 2 st E. Resten ska vara D, C eller B. Alla läxor ska göras och inga mer F här inte. Måndag - Torsdag är arbetsdagar och Fredag- Söndag är det slappdagar, då får jag göra precis vad jag vill och vad jag känner för.
Jag ska fortfarande sköta om Twice ca 3 ggr/veckan och göra något jag tycker är kul, annars kommer jag tappa motivitaionen direkt.
Mitt mål är att söka in till Plönninge Hästgymnasium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0