Jag följde verkligen vad jag sa

Jag sa först att denna bloggen endast skulle vara en fotoblogg, men det blev en vanlig blogg istället. Jag måste få skriva av mig lite, det är därför jag har denna. Jag bryr mig inte om jag har 10 läsare eller 1000 läsare, det är kul endå. Dom som vill läsa här får det och om man inte vill, okej, ingen fara!
Jag trivs bäst att inte ha någon press, innan sa jag minst fem inlägg varje dag. Då blir det bara jobbigt, dåliga och tråkiga inlägg. Bättre med två välskrivna inlägg varje dan än fem ''ickevälskrivna'' inlägg varje dag.
Ibland kommer det bildbomber och vissa dagar inte, nu har det inte kommit på ett dag eftersom det har varit så deppigt. Men jag måste försöka lägga in mer bilder, både ridbilder och poträttbilder. Även naturbilder som också är galet kul och fota!
Som ni märker kommer det komma lite mer inlägg på mer regelbundna tider eftersom jag inte har stallet varje dag eller häst varje dag. Svårare att hitta på inlägg kommer det verkligen bli också! I längden blir det tråkigt och skriva om varje dag i skolan och varje dag för sig. Då är det bättre att skriva ett inlägg på kvällen om hela dagen än 15 andra ''statusinlägg'' om dagen!
Ni får verkligen hjälpa mig med vad jag ska skriva här, vill ni ha lite hissar och dissar? Mer bilder? Mer åsiktsinlägg? Mer av något annat?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hiss/ diss är roligt :) din önskelista om grejer du vill ha :) mer bilder :) din bästa och sämsta pryl :) eller bilder på ditt rum ;)

2012-03-10 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0