Jag är inte vem som helst

Har precis ätiti, känns som klockan typ är 18.00 istället för 19.30 typ, kanske för man ändrat klockan? :)
Men idag har jag inte gjort något nödvändigt alls. Har bara varit hemma, tagit det lungt och gjort lite saker som fotat och varit med mamma.
Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, hehe ett evigt val man annars brukar ha på morgonen. Men har lite tankar på vad jag ska ha - hoppas det blir bra!
Imorgon kommer jag inte blogga alls mycket eftersom jag är i skolan hela dagen. Ska iaf få träffa min lilla älskling som jag har saknat ;) Även Frida, Hanna och massa mer ska man få träffa :D

Kommentarer
Postat av: Hannaa

Takk älskling för du är här för mig <333

2012-03-26 @ 20:47:49
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0