Gallant och Amanda<3

- Jag kröp alltid under magen på dig <3
- Vi älskade och rejsa allt vad vi hade barbacka men pumaschorts och foppatofflor <3
- Springa fort - det är det roligaste som finns<3
- Vi har hoppat 115<3
- Jag red alltid till hagen med grimma och grimskaft
- Jag kunde gå lös med dig <3
- Du smet emellan när vi hoppade studs, hur du nu kunde lyckas med det..? <3 :*
- Du var alltid så tacksam för allt <3
- Du var för söt i rosa <3
- Du har världens goaste pussmule <3
- Det var 5 som var och provred dig, alla flög av eller stack du med alla. Men lilla jag lät du alltid sitta kvar, finaste gubben <3 :'*
- Alla säger att vi var som handen i handsken, det håller jag med om, du var min BÄSTAVÄN <3
- Hans gamla ägare sa att han valde mig, annars hade jag inte fått honom som en gåva <3
Allvarligt, dom tre sista kan jag inte mer än att gråta lyckotårar för, det är så galet häftigt att just du valde just mig av alla miljader människor på denna jord <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0