För er som inte vet

Igår var vi tvugna att avliva Gallant, såklart var det väldigt lessamt och sorgligt, men vi tog det beslutet för honom. Han hade hjärtfel och lungödem, och det hade gått förlångt så vi var tvugna, två veckor till och han hade legat i boxen på morgonen sa veterinären. Jag är just nu väldigt tom och depp, men vem gjorde jag dethär för? Mig eller Gallant? Gallant.
Han kommer alltid vara den mest älskade hästen även om jag börjar ta hand om nya. Han får sin plats i mig även fast jag tar in nya favotiter. Såklart kommer jag sörja efter honom och älska honom, men jag vill gå vidare.
Jag har redan idag varit och ridit en annan, men det var bland det jobbigaste jag har gjort! Att släppa in Twice i detta var jobbigt, men jag är glad att jag inte väntade en vecka till.
Det jobbigaste kommer att vara att inte Gallant finns längre, att inte ta hand om han varje dag, att inte åka till stallet varje dag.
Men Gallant ska få ta nin vägg med massa fina bilder, fina minnen, sin fingrimma och en del av hans svans <3 kommer kolla varje kväll och tänka på dig Gallant Business <3


Kommentarer
Postat av: Jossan <3

Kramar <3

R.i.p finaste varmblodet vid namn gallant som jag någonsin träffat <3. Har ett roligt minne med dej , tolkningen i djupsnö

, kändes som om man var i en dröm <33

Tänker på er<33

2012-03-08 @ 21:36:48
Postat av: Sofy

Amanda! Även om vi inte direkt känner varandra så är jag riktigt ledsen för din skull. Tycker det är hemskt och jag förstår att du måste vara riktigt ledsen. Styrkekramar <3

2012-03-09 @ 19:10:54
URL: http://smedbergsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0