Dagens planer

Sitter och äter frukost (a'
Ska snart till Twice och prova att hoppa henne, hon verkar tycka det är kul på det man har hört om när hon hoppar. Först ska Olivia hoppa henne och sen ska jag få prova lite, har ridit lite bommar och hon bjuder som en galning på dom, undra då hur hon är på hinder? ;)
Jag som suger på att hitta avstånd och då ska man hoppa en häst som behöver all hjälp hon kan få att komma rätt, inte världens bästa komib men det funkar nog :)
Efter det ska jag upp till Gallant's gamla stall och hämta saker och göra fint efter honom där, tårarna lär ju rinna, saknar honom så galet mycket! <3
Efter det ska jag hem och fixa mig inför skolan imon och packa alla saker.
En ful(!!!!) bild min lillebror har tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0