Beställt lite saker :)

Jag och mamma beställde lite kläder och annat smått och gott från H&M innan. Alltid lika trevligt att lägga till lite nya kläder i garderoben!
Här är bild på sakerna vi beställde:
Gillade detta jättemycket, så jag. Man kan både ha det till ett par vanliga byxor, leggings och shorts. Finfint!

Denna också, dock ser den mer guldig än silvrig ut på bilden. Men det spelar inte jättestor roll, den är fin endå! Passar till vanliga byxor men den ser ganska varm ut enligt mig..? Hoppas jag gillar den :)

Har redan sånna i nästan samma modell, denna är bara lite högre i midjan - älskar när byxorna är höga i midjan! Ska ha domma till sommaren med det linnet till, men det är ju sådana som man kan ha till det mesta!

Har denna i svart också! Jag tycker dom är snygga, passar till det mesta också :)

Typ alla färger, den kostade bara 30.- så varför inte ?

Jag kommer inte behöva köpa mer örhängen i mitt liv iaf? ;) Kommer inte använda den översta raden eftersom dom ser jättefula ut. Hoppas dom största inte är alltför stora bara!

Mina älskade solbrillor som jag har velat ha så jättelänge!
Nu fattas bara min älskade hjälm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0