agerat fotgraf och hästskötare idag.

Var i sickinge runt 9, halv 10 idag. Ja, det var aningen jobbigt och stiga upp!
Men kollade på Felicia, jag tycker verkligen dom har utvecklats jättemycket tillsammans! Tyvärr fick dom 4 fel. Men kameran cpade så bilderna blev urkassa, men sen med lite inställningar och 15 ekipage till försök fick jag fakitskt hyfsat bra bilder.
Ringde till syrran och visade sig att hon var där också och var hästskötare. Eftersom Jenny behövde hjälp så agerade jag fotograf och hästskötare resten av dagen, vilket var riktigt kul! Skulle gärna följa med på tävlingar och fota och agera fotograf - jättekul! :)
Sen nu har jag kommit hem, rensat och kollat igenom bilderna, dom kommer upp här i olika delar. Tror någon del kommer ikväll. Bilderna är ingen superkvalité på men det hoppas jag är OK för er?
Smakprov:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0