9/3-12

Skolan först idag, släppte tankarna lite och bara var lite som jag brukar. Det kändes lite jobbigt i början att vara glad, men det lättade väldigt mycket kan jag säga!
Nu har jag bestämmt lite vilka bilder jag ska skriva ut på gallant och planerat lite hur väggen ska vara, det ska vara Gallant's vägg och kommer alltid vara ♥
Sen har jag tänkt lite på andra saker som har med han och göra, tex. funderar jag på att lägga undan saker som ändå snart skulle kastas, känns elakt och kasta hans saker nu när ... ja...
Hans skydd, regntäcke och lite borstar, bara att ha som minne. Inga andra hästar ska få ha hans borstar. Inte alla, men några borstar, hans favoriter ♥
Men sen har jag bara deppat, messat och segat förutom nu, för nu kom all energi ...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0