<3

Allt jag vill är att du ska må bra, det gör du inte.
Du ser ut som ett benrangel, men jag har gjort så mycket jag har kunnat.
Dina ögon är sorg, jag gör allt för att få dig glad.
Du andas som det är ditt sista andetag, men det får inte komma nu.
Du äter inte, du har ingen reaktion, du är inte dig själv.
Du har fått så mycket kärlek jag någonsin har kunnat, så mycket mat du vill, jag gör allt för att du ska vara glad. Men inget hjälper, du mår inte bra, du äter inte.
Känner mig som världens sämsta hästägare.
Bara det blir bättre, om du är sjuk får du somna in till himlen.
Gallant Business, jag älskar dig och kommer alltid göra. Levande eller inte, du tar hela mitt hjärta.
Bara du blir frisk, eller att du får det bra ♥

Tårarna bara rinner och rinner, rinner, rinner, mitt liv är hemskt! Men bara du får det bra, resten spelar ingen roll ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan :))

Amanda :(, hoppas verkligen allt löser sig <3 finns närsom<3

2012-03-04 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0