Svar på kommentar

Varför beställa chaps när du redan har 2 par stövlar?!
Jo, mina tretorn  gillar jag jättemycket. Men eftersom dom är begangnade och jag fick dom ruskigt billigt så börjar några sömmar till snörningen bli slitna och därför vill jag spara på dom lite. Sedan gillar jag inte tretorn i dressyren, tycker dom är mycket bättre som hoppstövlar ;). 
Mina andra stövlar kan jag bara inte rida med, dom är så sjukligt obekvämar, skaver verkligen överrallt! Jag har fått flera blåsor, skavsår och fula märken på mina ben hela tiden! Dom passar varken min fot eller mina ben. Det är en otroligt dålig modell, eftersom dom är lika tjocka uppe som nere. Vilket gör så att dom säckar ihop och blir inte snygga på benet!
'
Kommer använda chapsen till vardagsridning och dressyr. Tretornen får jag spara på lite ;)
Tretornen sitter som en smäck om benen.
Stövlarna passar inte alls mina ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0