SOMMARLOV!

Äntligen får man den känslan av, sommarlov. Har ju fått plugga hela denna tiden av sommaren för att klara moppekortet!
Men moppen får jag nästa vecka så sen får ni passa er ;). Skämt åtsido, men har fått höra att den går ganska snabbt så ja det kommer bli kul :). 
Imorgon ska jag sova ut, sedan ska jag fira midsommar med Annie. Vet inte hur bra jag kommer updatera på kvällen, men det får väll bli som det blir? Annars får ni faktiskt överleva ;). Sedan lovar jag att updateringen ska bli som innan, alltså ska jag bli väldigt duktig!
Saknade häst ♥


Kommentarer
Postat av: Tova

Hej!
Saknar den med <3 Vad är det för storlek i dina tretorn? :)

Svar: Så kul var det! <3 Jag har 38 och normal i höjd! :)
Amanda Wallén

2012-06-21 @ 22:07:07
URL: http://ToovaJohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0