Pluggat

Har pluggat i nästan 2 timmar, så är det om man inte vill kugga på uppskrivningen som är på torsdag! När jag kom hem hade jag verkligen inte någon plugglust, men det var bara göra det. Hellre plugga senhårt i 1 vecka nu än att kugga och plugga lika mycket till.
Igentligen är det ju inte meningen att plugga på sommarlovet - men det är så värt det. Tänk att slippa att åka buss och gå 2 km till stallet + rida och allt och sen tillbaka till bussen. Visst det är ju bra motion men axlarna går sönder när man ska ha alla ridkläder till stallet. Sen är det mycket lättare att ta sig till stan sen, har dom flesta vännerna i stan. Träffa kompisar mycket oftare, såhäärr härligt! ♥
Nu är jag klar för dagen så.
Imorgon ska jag nog rida Bamba, sen ska jag plugga dom två sista kapitlen i boken. Sen är det bara råplugga på nätet. Älskar plugg ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0