På hästfronten

Känner mig ganska uttråkad nu, men snart kör det igång!
Ska ju rida Bamba nu ganska mycket, börja träna och lite sådant roligt! Så henne kommer jag ha som första. Gillar henne verkligen mycket, hon är verkligen härlig. Hon är lite av den typen jag gillar - inte den lättaste, känslig för skänkel och man får verkligen kämpa med henne. 
Sen ska jag prata lite med Gunsan om man kanske kan rida Thea lite och sätta igång henne. Nu har jag ju moppe ( eller aldeles strax har jag moppe ) så då kan man ju ta sig dit lättare och oftare. För det hade verkligen varit kul och rida henne och sätta igång henne. Hon är en häst man verkligen kan komma långt med, hon har det. Hon behöver bara bli lite kaxigare och sluta upp med sina dumheter!
Så jag känner mig väldigt motiverad just nu. 
Ska bli härligt! :)
Gammal bild! Typ 2008 eller något ;)

/AMANDA

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken ras är thea?

2012-06-24 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0