KLUMPIGT!

Red Bamba ida, hon var alldeles för lugn i början men sen när jag började trava mellan granarna så kom det ut en fågel precis framför oss och oberädd som jag var blev Bamba rädd och gjorde något så jag flög - MEN jag hamnade på fötterna, som kändes skönt. Alltså att inte flyga av och slå ihjäl sig!
Hoppade upp och travade vidare, kanske 200 m senare flög det ut en fågel precis framför -IGEN! Bamba vände snabbt som tusan och hoppade. Gissa vad som hände då?! Jo såklart flög jag IGEN! Dessutom MITT I GRANEN. HAHHAHAHAHAHAHAHA trodde jag skulle dö när jag låg där emellan grangrenarna och Bamba kollar på mig som jag vorde dum i huvudet typ. Men gick väll okej, har fetaste blåmärket på benet just nu. AJ!
Ja men resten av rundan gick bra, var berädd på en flygtur igen, men klarade mig! :)
Har nu flögit av 99 ggr! När kommer den 100'de gången tros?

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0