Hemma!

Så nu ska det bli ordning på updaterandet igen, har haft galet kul dom här två dagarna. Igår var jag på liseberg och det var några från olika skolor med och jag hade galet kul! Det var roligt att bara släppa loss och vara med kompisar ♥ 
Idag har jag skrivit upp på moppen och jag klarade det! Jag är så glad! Moppen ska vi köpa nästa vecka tror jag, för vi har bestämt oss för en så nu ska den in och kollas sen är det dagt att köra. Kommer vara så sjukt nervös nu i början eftersom det är så mycket, haha. Men det ska nog gå, får köra runt lite i byn och träna utan massa trafik. Sen ska jag såklart åka till stallet och känna friheten utav att slippa bli skjutsad! :D
Men ska skriva lite nu, mer inlägg kommer om jag kommer på något att skriva :)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0