Hemma!

Är hemma nu och har precis fixat bilderna lite! :)
Dagen började med att jag åkte till stallet och hjälpte lite att packa osv. Sen åkte vi till tävlingen och jag fixade iordning Bamba eftersom hon var först på tur. Sedan fixade jag Baloo eftersom jag skulle skritta fram honom + trava lite. Damp-häst säger jag haha! Han fick ryck när jag skrittade upp till paddocken! Började galoppera och studsa och vara allmänd jobbig. Så fort jag rörde honom i munnen fattade han galopp och hoppade, även för minsta lilla skänkel. Sen i paddocken travade jag honom kanske 1 minut och det var hemskt, haha!
Men sen fick jag lugna Bamba igen och skritta av eftersom Baloo skulle in på banan. 
Sen var det paus och träffade en som jag saknat! Pratade lite och så, efter ett tag vara det dags att fixa Bamba igen, så Felicia red fram henne medans jag fixade Baloo igen och red fram honom igen! Denna gången var han mycket lugnare och mycket bättre gick han också! Han var kontrollerbar ;). Men travade honom ganska länge denna gången så jag hittade lite knappar. 
Härlig dag! - Bilder kommer :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0