Har fotat

Tro det eller ej, men jag tod mig nästan en timme och var ute och fotade. Det var ju riktigt kul när man hittar något att fota. Jag älskar att fota naturbilder och blommor och såklart djur. Jag är inte så mycket för att fota ''helbilder'' eller vad man ska säga. Typ på kalas eller stora åkrar. Utan det ska vara fokus på just en sak och sen ska det vara suddigt runt om eller hur man nu ska säga ;).
Exprimenterade lite idag, provade att gör vissa bilder mörkare och vissa ljusare, ändra bla. ISO.
Här kommer lite bilder:
Förlåt om det blev förmånga bilder nu..
Men vad tycker ni? För mycket, eller var dom tråkiga? Eller tycker du om dom?
Svara ärligt!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0