?

Har läst om det nya blogg.se lite nu, har inte fått det. Men många säger att det är jobbigt och inte alls bra. Vet inte vad jag ska säga, dom har ju inte flyttat över min blogg ännu, haha! Men det ska bli spännande med nytt och det kanske är bättre ändå? Även om alla säger att det inte är det.
När dom har flyttat över mig kommer jag inte updatera lika mycket som vanligt eftersom då kommer inte appen funka förän dom har ändrat appen och flyttat alla. Vi får se hur detta blir, många verkar vara riktigt irriterade och funderar på att byta ställe.
Men ifall ni undrar varför jag inte skriver lika mycket så är det säkert därför! Inte för jag har updaterat något vidare just nu för tillfället så ska det bli bättre! :)
image description

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Tack! Den stora hästen på hoppbilderna heter Ferrary, och han rider jag åt en tant som föder upp halvblod. Den jag sitter på under prisutdelningen är en nordsvensk som jag fick låna för jag hade redan lastat in Ferrary när vi blev placerade. Kul att du tyckte han var fin!

2012-06-18 @ 23:14:37
URL: http://ryttargladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0