Bloggar

Kollar runt lite på bloggar, kommenterar lite och så. Tänkt på hur många riktigt bra bloggar det finns som igentligen borde ha mycket mer läsare! Så otroligt välskrivna, fina designer och headers.
Jag har tänkt på en sak, varför bloggar jag?
Jag tror det är mest bara för att få skriva av mig. Jag är ingen som pratar jättemycket, eller jo ibland. Men jag vill skriva, lägga ut bilder och kanske komma någon stans. Tror inte det gör mig mycket om jag har 10 eller 100 läsare, bara jag får skriva av mig och lägga upp bilder.
Jag tror inte det blir kul om man skriver för man måste. Det är en sak som man gör för att man vill skriva.
En viktig sak är mycket bilder, jag har blivit dålig på det nu det senaste. Men ska bättra mig! Det är inte kul att läsa utan bilder, helst bra bilder. Alltså inte suddiga bilder som visas om och om igen.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0