Bamba 18'e juni

Red markarb. i paddocken idag. Gick jättebra! Hon var väldigt mjuk i munnen och inte så på och stark idag - så som jag vill ha det! Jag vill att hon ska ta mer i bettet och söka sig famåt-neråt. Sedan att hon ska bli stadigare i galoppen. Men idag var hon ovanligt stadig och mjuk i galoppen. Måste fånga upp henne mer på yttersidan. Sen gjorde jag lite öppnor och slutor, ska öva på en sak i taget inte båda två. Bamba tyckte det var lite frustrerande när man ena gången skulle göra så och helt plötsligt något annat. Det blev inget riktigt flyt i det hela. Men supernöjd!
Ska hoppa lite smått imorgon - vilket betyder bilder! :)
Min favoritbild just nu!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0