Vad tycker ni?

Tycker ni att jag ska utvärdera ridpassen nogare, känns som jag bara skriver om det bästa om varje ridpass. Vill ni att jag ska utvärdera, skriva mer alltså om det dåliga, det bra, vad jag och hästen måste träna på, hur jag red och hur jag tyckte det gick?
Det beror på om ni vill det? Känns som om ni inte vill så kommer ni ändå inte läsa och då känns det onödigt att lägga ner den tiden på att skriva det. Det tar ju ändå nästan 10 min och skriva inlägg om ridpassen nu, tänk sen då kommer det ta längre tid. Men jag gör det om NI VILL!
Kommentera hur jag ska skriva isåfall, om jag ska försöka få mer bilder till varje ridpass eller om jag ska skriva lite text och mycket bilder, eller mycket text och mycket bilder?
Säg gärna till, det skulle göra mig glad! ♥
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Kim

Betalar du dina saker själv? Eller får du allt? Du verkar ha en del, du har alltid whitakerridbyxor och tretorn, både marinblåa och svarta.
Men såg dig på pinstpokalen, om du red La Bamba! Var det du? Du red riktigt bra, ponnin var riktigt söt, kan du inte berätta lite om den? Hoppade som tusan, beklagar din travares bortgång. Kämpa vidare, du kommer gå långt. Det vet jag, det är inte många som rider så mjukt som du! Din sits är verkligen to die for. Go girl, win the world!
Ha det bra, Kim!

2012-07-15 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0