Tanke

Det känns som jag inte är som alla andra. Många tjejer i min ålder sminkar sig och har stort intresse för mode och sitt utseende. Det känns som man inte passar in i mängden bara för just jag inte är speciellt intresserad av det.
Jag är inte jättenoga med mitt utseende, jag är inte intresserad av mode. Jag ser verkligen inte bäst ut, men bara för jag inte har intresse för det betyder väll det inte att jag inte passar in? 
Jag har mycket lättare att umgås med hästfolk, det är dom som förstår mig mer. Jag hör ofta att jag borde umgås med andra personer, det gör mig verkligen ledsen. Jag älskar mina vänner, Hanna, Emma, Annie, Jossan, Frida, Amelia, och alla andra kompisar, ni betyder verkligen ♥
Var bara tvungen att lägga ur denna übersöta bild !
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Annie

Naaww<3
Fin bild... verkligen.. ;)<3

2012-07-08 @ 11:11:58
Postat av: JohannaB

Snyggan bilder :D <3

2012-07-08 @ 21:25:59
URL: http://Johis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0