Satsa eller inte

Jag har tidigare blivit uthängt för att jag bloggat, inget jag vill igen, därför har jag tagit det väldigt försiktigt. Det är inte kul när många retar en för det, kallar en 08'a, fjortis osv.
Jag känner att jag har blivit ganska stark av det, känner att jag kanske vågar ta denna bloggen till nästa steg, eller hur man nu ska förklara. Så jag funderar, ska jag lägga ner ännu mer tid på bloggen, så den kanske blir ännu lite bättre och lockar ännu lite mer läsare. Det skulle nog vara roligare för både mig och er, mer disskutioner osv. Tror det skulle kunna motivera mig. 
Men sen kommer jag till frågan, om det blir som igen, stänger jag bloggen, för jag klarar inte det igen. Jag är ingen stark människa, hur mycket jag än vill bli det. Jag har inte 100% självförtroende, men jag har varit på noll innan. Innan vågade jag inte ens bära kläder som jag gillade. Utan kollade på vad alla andra hade, var galet avundsjuk på dom som var som dom var och gjorde och sa precis som dom ville. Dom var verkligen förebilder för mig, men nu är jag påväg. Jag tror mycket mer på mig nu än innan, tack alla som hjälpt & stöttat mig, ni är guld värda! ♥
 
Inte mer tjat om det, vad tycker ni? 
 

Ni ska veta vad era kommentarer värmer, känner mig alltid ett steg närmare när jag får dom.
 
Den här hästen gav mig det jag behövde, skinn på näsan - men bara inom hästvärlden. Jag är glad och jag har fortfarande kvar det, i hästvärlden vågar jag. Det är just nu bara det andra som fattas, men jag är påväg. 
Tack  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0