Olycksdrabbad

Ja några av dom senaste gångerna jag har flögit av så har jag skadat mig. Tex. förra sommaren skadade jag mig två gånger. Första var när jag red en häst vid namn Lilla Kät, flög av efter ett hinder. Aj, min svankota säger jag. Hade ont i ca. en vecka efter det. 
Sedan andra gången tog det ännu värre åt min svanskota, så mycket värre så att jag spräckte den. Aj i över tre veckor, kan säga att jag saknade ridningen ♥ Jag har fortfarande ont i ryggen då och då efter det. 
Såklart från denna sommaren till årets sommar har man väll flögit av, men inte skada mig direkt.  Denna sommaren har jag också skadat mig två gånger, först på Bamba för några veckor sedan. Då flög jag in i granen och fick världens smäll och världens blåmärke på låret, AJ!
Sedan idag, ja som ni antagligen har läst om, och idag fick ryggen, nacken, huvudet och höften sig en rejäl smäll, det gör ont att gå just nu :(
Undra vad som händer härnäst? 
Btw, idag var det en speciell avramling. Det var min 100'ade. Nu taggar vi 200! :)
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Hannaa - Back on track

Vad är det för ponnyyyyy :D<33

Svar: Colan! :D <33
Amanda Wallén

2012-07-31 @ 17:50:13
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0