Jag är tillbaka!

Förlåt, internetet på mobilen tog slut, jag har verkligen haft det skönt på bloggpausen. 
Tänkte varna er redan nu, den 3'e augusti åker jag utomlands en vecka, bara så ni vet, kommer inte updatera!

'
Skriver lite om dagarna:
Fredag - Red Bamba först, markarbete. Hon var verkligen superfin! Galoppen går bara framåt och framåt varje ridpass. Hon är riktigt rolig att rida nu! 
Senare red jag Jaffa, en tur i skogen. Hon var kul att rida, men min stövel gick sönder :'(
 
Lördag- Red bara Bamba, uteritt och det var hur härligt som helst! Sen slappade jag resten av dagen.
 
Söndag - Red Jaffa först, skogsritt. Hoppade lite stockar och hade verkligen superkul!
Sedan Bambas tur, blev markarbete för hennes del. Lite galoppombyten, flyttningar och övergångar. Superfin i galoppen idag med + traven, äntligen verkar det släppa i traven! :)
 
Måndag - Var med Jossan & Agnes! Det var superkul, sen kom syrran och hämtade mig och jag sov hos henne!
 
Tisdag - Ute på sjön, vi matade ankor, jag slappade på sjön och i båten!
Chill på HÖG NIVÅ! ;)
På kvällen var vi ute en sväng igen på sjön och fiskade !
 
Onsdag - HÄSTSKÖTARE!
Bamba debuterade LB, ett ner, 5'a i LC! :D
 
Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0