Halojj!

Tänktebara säga att jag lever och att jag inte kommer hinna blogga så mycket nu det sista på sommarlovet. Måste faktiskt erkänna att jag saknar dom gamlarutinerna och att jag faktiskt vill tillbaka lite till skolan. Inte för att jag vill ha läxor och spdant, utan för att jag vill stiga upp på morgonen, gå i skolan och sen hitta den gamla rutinen. För det andra hoppas jag att vi har ett bättre schema iår .. ;)
Inatt har jag och Hanna somvit över, myst lite med Lilleman och haft allmänt kul. Så imorgon kanske hon ska med mig till stallet och fota, för jag tänkte hoppa Jaffa litegranna. Det var längesen jag gjorde det. Ska nog bara sätta upp en oxer och två räcken. Så det kan bli en liten bana i alla fall!
Idag tänkte jag nu äte frukost eftersom jag inte gjort det än, sedan ska jag ut med lilleman en lång runda, det är så skönt att gå, tänkte gå där jag brukar rida Bamba och busa lite.
Kommer updatera er senare, ha det bra!
Greta får stå för bilden, haha! ;)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0