Förr - Nu

Innan, när jag precis hade skaffat blogg så skrev jag väldigt onödiga saker när jag tänker på det idag. Jag skrev saker som jag igentligen inte tyckte och jag skrev saker som jag aldrig skulle få för mig att skriva nu. Innan tänkte jag på ett helt annat vis - jag gjorde verkligen allt för att få läsare. Fast sen kom det ju till en punkt när föräldrarna fick reda på att man hade blogg, då var den helt vips borta ;)... Det var nog för att jag var väldigt blyg när jag var liten (är fortfarande, men har blivit bättre!) och det enda stället jag verkligen kunde skriva vad jag vill var på internet. Såklart tjänade jag några 10 tals läsare men sen var det bara pinsamt, hehe. Nu är det inte alls så längre, inte för att jag vet om mina släktningar läser, men det bryr jag mig inte om faktiskt. Nu står jag för det jag skriver, iallafall från juni och frammåt. 
Förlorar lite läsare på det, men bara jag får skriva! :)
Kan kolla mig blind på denna bilden, så sjukt fin ponny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0