En tanke

Jag är inte den människan som ber andra läsa min blogg, alltså tvingar dom. Den enda sidan jag länkar min blogg är DV, men jag tvingar INGEN att läsa min blogg! Blir förbannad när någon skriver till mig - varför läser inte du min blogg?. Kanske för att jag inte tycker den är bra? Jag läser alla mina kompisars bloggar, för jag vill, jag tycker det är kul så om någon kompis har så kikar jag alltid in då & då! 
Men jag tycker inte man ska tvinga någon att läsa en blogg, gillar man den så gör man. Gör man inte det så gör man inte, det är bara att acceptera! 
Inget med bilden att göra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg att du vunnit någon blogg tävling, ska du skriva nått inlägg elr hur va de? När ska du göra de? :)

2012-07-17 @ 23:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0