Dagens planer

Idag ska jag rida Jaffa, antingen blir det markarb. eller så blir det uteritt. Hoppas jag känner mig bättre, för om det är sämre blir det nog en riktig pysselstund med Jaffa och sen släppa henne i paddocken och klicka lite bilder. Blir nog det i vilket fall, för behöver lite nya bilder. Bloggen blir ju bara tommare och tommare... ;)
Sedan tar jag nog en tur runt Tofta för att hälsa på Gunsan och Don lite, Thea står inte kvar där längre så det kommer bli lite tomt. 
När jag kommer hem ska jag försöka ta mig lite energi och städa rummet, det ska vara klart på onsdag så ska inte göra allt sista dagen... ;)
Kommer antagligen lite tidsinställda under dagen.
Ha det bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0