18'e juli

Idag har jag och mamma varit i värnamo och shoppat lite, har blivit så kräsen nu. Gillar inte alls modet, antingen känns det tantigt eller så känns det för naket, haha så jag har lite problem. Eftersom jag inte har den smala kroppen, eller hur man nu ska säga, kruvor är kanske ett bättre namn? Haha! Så blir det helt fel. Men hittade lite linnen, även mitt nya favoritklädersplagg! ;)
Kläder från H&M:
Ursäkta, bilderna är inte så bra.. ;)
 
 
Sen byxor från Trendhouse
 
Hög midja, som jag älskar!
Sedan ett par shorts från JC
Tillslut, mitt nya favoritlinne! Hatar igentligen färgerna tillsammans, men älskar linnet. Så speciellt endå! :)
Köpte även en mascara, som fick hänga med i mitt mascara-gäng! ;)
Har aldrig provat den innan, ska bli kul och testa! såg att den ger långa ögonfransar, mina är korta, så kan behövas! :)
'
Sedan köpte jag 2 filmer!
Blood Diamond
Även den bästa filmen i världen! The Town ♥
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0